امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403

پیام تبریک روز معام

تاریخ ارسال : 1403/02/14 22:14 نویسنده : مدیریت

رئیس سازمان نظام مهندسی ایلام در پیامی به مناسبت یادمان استاد شهید دکتر مرتضی مطهری، روز معلم را به معلمان به ویژه اساتید و اعضای هیات علمی کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان  در متن پیام  آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

آموزش و تربیت، شریان حیاتی تداوم پیشرفت کشور و از بایسته‌های هندسه‌ی انقلاب است؛ بدون شک استقلال، شکوفایی، اقتدار دانش‌بنیان و سربلندی و تعالی ملت بزرگ ایران در هر برهه و مرحله‌ای مرهون تعلیم و تعلم باورمندانه معلمان و اساتیدی است که به‌خوبی جایگاه و نقش بی‌بدیل خود را شناخته و در این مسیر مقدس برای جبران عقب‌ماندگی‌ها جهاد کرده‌اند.

اینجانب به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت، روز معلم، به روح بلند و ملکوتی متفکر شهید استاد مرتضی مطهری (ره) که حاصل عمر امام عزیزمان بود، سلام و درود می‌فرستم و این روز بزرگ و نماد اندیشه و عمل الهی در راه نشر آگاهی، دانش و پرورش انسان‌های باورمند و مؤثر برای اسلام، انقلاب و کشور را گرامی می‌دارم.
یادمان استاد شهید دکتر مرتضی مطهری معلم و اندیشمند بزرگ و روز معلم را به همه معلمان به ویژه اساتید و معلمان عضو سازمان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

اولین معلم آفرینش، پروردگار عالمیان و بعد از او انبیاء و رسولانش بودند و این اولین معلم خلقت که "الذی علم بالقلم علم الانسان مالم یعلم"، البته به انسان بیش و پیش از هر چیز، عشق و مهربانی آموخت.

جان کلام و پیام آنکه امیدوارم، عشق، به عنوان گرم‌ترین عامل حرکت همه انسان‌های بزرگ در جهان، به ویژه شعله عشق در دل اساتید و دانشجویان، پاینده و مستدام بماند.


رئیس و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

برچسب ها :