امروز شنبه 06 مرداد 1403

جلسه مشترک کمیته مجریان با منتخبین انتخابات کمیته کنترل خدمات کیفی مجریان و با حضور ریاست سازمان امروز 26 اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.

تاریخ ارسال : 1403/02/26 17:36 نویسنده : مدیریت

🔴جلسه مشترک کمیته مجریان با منتخبین انتخابات کمیته کنترل خدمات کیفی مجریان با حضور ریاست سازمان برگزارشد🔴



📋جلسه مشترک کمیته مجریان با منتخبین انتخابات کمیته کنترل خدمات کیفی مجریان و با حضور ریاست سازمان امروز 26 اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.

🔹مهندس رسول مرادبیگی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در بحث مجریان ذیصلاح پرداخت، و اشاره به وظیفه سنگین و مسئولیت اعضای کمیته کنترل کیفی خدمات مجریان و بیان مشکلات مجریان از آن‌ها خواست که در راستای ساماندهی خدمات مجریان بصورت جدی تلاش کنند.

✍به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در ابتدای جلسه رئیس سازمان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه گفت: مجریان ذیصلاح به واسطه مسئولیتی که در صنعت ساختمان دارند وظیفه مهمی در پیشبرد اهداف سازمان دارند.

🔹وی با اشاره به وظیفه مجریان ذیصلاح خاطر نشان کرد: همفکری و هم اندیشی برای ساماندهی امور مجریان می‌تواند موجب ارائه راهکارهای مناسبی گردد.

🔹 ایشان به حمایت تمامی اعضای هیئت مدیره برای حل مشکلات مجریان ذیصلاح اشاره نمودند.

🔹مهندس مرادبیگی اضافه کرد:هیئت مدیره دوره نهم برای رفع مشکلات و کمک به امور مربوط به مجریان عزم جدی دارند و تلاش دارند که اقدامات عملی مناسبی در همین مدت استقرار هیئت مدیره انجام پذیرد.

 🔹ریاست سازمان نظام مهندسی در ادامه صحبت‌های خود خواستار عملکرد قاطع و بدون تعارف کمیته کنترل خدمات کیفی مجریان شدند.

 🔹جلسه مهندس مسعودی رئیس کمیته مجریان ذیصلاح ضمن تبریک به منتخبین با بیان مشکلات عرصه اجرا و اشاره به فعالیت‌های کمیته مجریان به موضوع تعرفه و حق الزحمه مجریان در قبال خدمات پرداخت.

🔹مهندس مسعودی در ادامه با اشاره به این موضوع که حق الزحمه نباید دلیل مناسبی برای تخلف باشد چرا که وظیفه مجری بسیار سنگین بوده و حضور مجری و تسلط به اصول و ضوابط فنی می‌تواند کمک شایانی به تنسیق امور در صنعت ساختمان باشد.

🔹 مهندس منصورپور از اعضای کمیته مجریان بیان داشتند که کمیته فوق که منتخب خود مجریان است بایستی هریک از خود اعضا کمیته نیز در عمل به قانون و وظایف خود الگو و نمونه مناسبی از یک مجری وظیفه شناس باشند، و به برنامه‌ها و اهداف کمیته مجریان برای کمک به ارائه خدمات مناسب توسط مجریان ذیصلاح اشاره نمودند.

🔹در ادامه جلسه نیز تعدادی از منتخبین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در خصوص دغدغه ها و مشکلات موجود بحث و تبادل نظرکردند.
 
🔹در پایان این نشست مقرر گردید در راستای عمل به شیوه‌نامه‌ها و قوانین کنترل های، لازم توسط منتخبین در بخش های نظارت و ادرای کمیته کنترل خدمات کیفی مجریان صورت پذیرد و هرروز یک نفر از منتخبین بخش اداری در واحد مقررات ملی سازمان حضور یابد.

 


#روابط_عمومی
 سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلا
م