امروز جمعه 27 مهر 1403

جلسه هم اندیشی نظام مهندسی و اداره کل نوسازی مدارس

تاریخ ارسال : 1403/04/11 11:44 نویسنده : مدیریت

جلسه هم اندیشی نظام مهندسی و اداره کل نوسازی مدارس



به گزارش روابط عمومی سازمان، جلسه بدهم اندیشی سازمان نظام مهندسی ایلام و اداره کل نوسازی مدارس با حضور رئیس سازمان آقای مهندس مرادبیگی، اعضای هیئت مدیره، آقای دکتر حمره  مدیر کل  و ارکان نوسازی مدارس استان ایلام در محل سازمان نظام مهندسی برگزار گردید.

 در این جلسه در خصوص همکاری فیمابین سازمان و اداره کل نوسازی مدارس  در مورد استفاده از پتانسیل مهندسین در پروژه های نو سازی مدارس بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای جلسه مهندس رسول مرادبیگی ضمن خوشآمد گویی در خصوص انعقاد تفاهم نامه دو جانبه در مورد گسترش همکاری فی مابین دو نهاد تاکید کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی عنوان کرد: این تفاهم نامه علاوه بر بحث تایید کارشناسی در خصوص موارد ساختمان هایی که توسط نوسا زی مدارس معرفی میگردند میتواند شرایط تعامل هر چه بیشتر را فراهم نماید.
دکتر حمره مدیر کل نوسازی مدارس بعد از معرفی ارکان اداره کل نوسازی مدارس که در جلسه حضور داشتند افزود:هدف و خط مشی سازمان نظام مهندسی و نوسازی مدارس در یک راستا می‌باشد و سازمان را از بزرگترین متولیان ساخت و ساز معرفی کرد.

شایان ذکر است از مهم ترین موارد تعامل  مطروحه در این نشست میتوان به، تاکید بر طراحی بر اساس معماری ایرانی اسلامی با تاکید بر پروژه سبز، طراحی بر اساس جنسیت ، کاربری ملی و سازه های نوین صنعتی اشاره نمود.
گفتنی است بازدید همگانی از پروژه های در حال اجرا توسط اداره کل نوسازی مدارس و مشارکت در ساخت مدارس توسط سازمان نظام مهندسی از مهم ترین رویکرد های تفاهم نامه مورد نظر خواهد بود
.