امروز چهارشنبه 25 مهر 1403

نوبت دوم مجمع عمومی عادی سالیانه برگزارشد.

تاریخ ارسال : 1403/05/08 04:39 نویسنده : مدیریت


برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت دوم سال ۱۴۰۳



 

🔻مجمع عمومی عادی نوبت دوم سال ۱۴۰۳ با دستور کار مندرج در آگهی ،دوشنبه  مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۸ راس ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات امور تربیتی آموزش و پرورش با حضور مهندسین عضو سازمان برگزار شد.

✍به گزارش روابط عمومی سازمان ، مجمع عمومی سالیانه نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با قرائت قرآن و سرود ملی کار خود را آغاز کرد.

                                 

🔹در ابتدای جلسه آقای مهندس رسول  مرادبیگی ریاست سازمان ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان حاضر در جلسه ، ارائه گزارش خلاصه ای از عملکرد هیئت مدیره در دوره نهم و ارائه پیشنهادات بیان شده، از مهندس پپیشکسوت و از بنیانگذاران نظام مهندسی جناب مهندس کرم الله ساده میری دعوت به ایراد سخنرانی نمود.

🔹مهندس ساده میری با اشاره ای به تاریخچه ی تشکیل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام، اعضای حاضر در جلسه را به رعایت شأن مجمع و بیان نظرات در چهارچوب اخلاق حرفه‌ای و قانون دعوت کرد.

🔹 پس از پخش کلیپی در خصوص خلاصه‌ای از عملکرد هیئت مدیره دوره نهم، مجمع عمومی عادی سالیانه رسما وارد دستور کار جلسه شد.

           

🔹هیئت رئیسه موقت با ترکیب آقای مهندس شهرام طهماسبی پور به عنوان رئیس، خانم مهندس مهدیس ویس مرادی  به عنوان منشی، آقای مهندس مختار جلیلیان و آقای مهندس صالحی به عنوان ناظر تشکیل شد و جلسه با برگزاری انتخابات جهت  انتخاب هیئت رئیسه اصلی با ترکیب آقای مهندس منصور بهادری به عنوان رئیس مجمع، آقای مهندس علیرضا بارانی و آقای مهندس مسعود نظر  به عنوان ناظر و خانم  مهندس صدیقه چمن آرا به عنوان منشی وارد دستور کارجلسه گردید.

🔹در ادامه ی جلسه تراز مالی سال  ۱۴۰۱ ، بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳  توسط خزانه دار محترم سازمان جناب مهندس مالک سلیمانی به ترتیب  گارائه و پس از بررسی بند های هزینه‌ای و درآمدی بودجه  و استماع نظرات موافقین و مخالفین، مفاد آن به صورت بند به بند به رای گیری گذاشته شد که در نهایت با تصویب و موافقت اکثریت مطلق آراء حاضرین در جلسه به  تصویب مجمع عمومی رسید.

🔹گفتنی است در پایان جلسه، با توجه به مکاتبه مدیر کل راه و شهرسازی و ایراد بیانات نماینده محترم راه و شهرسازی جناب مهندس قاسمی انتخابات بازرس از دستور کار جلسه مجمع خارج و به جلسات آتی موکول گردید.