امروز شنبه 06 مرداد 1403

پیام تسلیت رئیس سازمان به مناسبت شهادت رئیس جهمور عزیزمان و هیئت همراه ایشان

تاریخ ارسال : 1403/02/31 12:54 نویسنده : مدیریت

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.

پیام تسلیت رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در پی سانحه تلخ و ناگوار بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز واستاندار آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام؛ مهندس رسول مرادبیگی در این پیام، همت والا، خدمت جهادی به مردم، تلاش خالصانه بمنظور رفع محرومیت و نجات طبقات مستضعف را از ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی دانست و با اشاره به حضور ایشان در قوه قضاییه، اقدامات و خدمات ایشان را ماندگار و امیدآفرین توصیف کرد.

در بخشی از پیام مهندس رسول مرادبیگی آمده است: امروز ملت بزرگ ایران در غم از دست دادن رئیس‌جمهوری پرتلاش، جهادی و مردمی خود عزادار است، رئیس‌جمهوری که تنها دغدغه‌اش خدمت به مردم و کسب رضایت مردم بود و افتخار خودرا حضور در میان اقشار مختلف ملت و مواجهۀ مستقیم و متواضعانه با مردم می‌دانست. همت والا، خدمت جهادی به مردم، تلاش خالصانه بمنظور رفع محرومیت و نجات طبقات مستضعف از ویژگی‌های بارز آیت‌الله رئیسی بود و ایشان همواره حامی ملت‌های مقاوم منطقه بود.

 اقدامات و خدمات دکتر رئیسی در قوه قضائیه ماندگار و امیدآفرین بود و منشا آثار ماندگار و مطلوبی بود؛ و همین مسیر در زمان ریاست‌جمهوری ایشان نیز ادامه یافت و حضرت باری تعالی شهادت را پاداش خدمت صادقانه ایشان برای مردم در نظام جمهوری اسلامی قرار داد.

 همچنین برخود واجب می‌دانم از جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان، وزیر شجاع و انقلابی امورخارجه ایران اسلامی که همواره حامی مقاومت و به ویژه مردم مظلوم فلسطین بود و و حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، امام‌جمعه مردمی، محبوب و دلسوز تبریز و استاندار پرتلاش آذربایجان شرقی نام ببریم و خدمات این شهیدان را در این سال‌ها را ارج نهیم.

انقلاب اسلامی در تاریخ خود روزهای تلخ بسیاری دیده اما با عنایات الهی و هدایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت مردم بزرگوار، این مصائب به جلوه‌های ماندگار همدلی ملی و اتحاد اجتماعی تبدیل شده است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام این ضایعه بزرگ را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت برزگ ایران اسلامی تسلیت عرض می‌گویم از خداوند متعال برای آن شهیدان عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

رسول مرادبیگی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام