امروز شنبه 06 مرداد 1403

چهاردهمین جلسه کمیسیون پایش اخلاق حرفه‌ای شورای مرکزی: تدوین منشوراخلاقی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها

تاریخ ارسال : 1403/02/24 19:16 نویسنده : مدیریت

چهاردهمین جلسه کمیسیون پایش اخلاق حرفه‌ای شورای مرکزی:
تدوین منشوراخلاقی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها


 
تدوین منشوراخلاقی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها
چهاردهمین جلسه کمیسیون پایش اخلاق حرفه‌ای درسازمان نظام مهندسی شورای مرکزی روز دوشنبه بیست‌وچهارم اردی‌بهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون پایش اخلاق حرفه‌ای تشکیل شد، فعالیت‌های کمیته اخلاق استان اصفهان ارائه و همچنین وضعیت مهندسان کثیرالشاکی و تعارضات اخلاق و قانون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه حمید اسلامی رییس کمیسیون پایش اخلاق شورای مرکزی با تاکید بر ضرورت تدوین «منشور اخلاقی انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها»، اذعان داشت: اعضای کمیسیون طی جلسات مختلفی مفاد این آیین‌نامه را تدوین و برای تصویب در شورای مرکزی، طی نامه‌ای به رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تقدیم شد.

وی افزود: در جلسه سه‌شنبه ۲۶ اردی‌بهشت ۱۴۰۳ شورای مرکزی این منشور پس از طرح در صحن شورا و اخذ نظرات اعضا، در صورت تصویب نهایی برای ابلاغ به وزارت راه و شهرسازی ارسال خواهد شد.

اسلامی اضافه کرد: این منشور در ۳ فصل و ۹ ماده تدوین شده و ناظر به شیوه‌نامه اخلاقی و حرفه‌ای برگزاری انتخابات هیات مدیره استان‌ها است به این امید که سازمان نظام مهندسی ساختمان که بزرگ‌ترین نهاد غیردولتی کشور است در زمینه الگوهای رفتار حرفه‌ای و اخلاق و منش سازمانی نیز در کشور سرآمد و زبانزد باشد.